• Dostawa

Realizacja zamówień odbywa się w dni robocze od poniedziałku do piątku między 08:00 a 23:00.
 
Zamówienia są wysyłane kurierem DPD i GLS zwykle w ciągu 24 godzin, a maksymalny czas dostawy dla DPD i GLS, włączając przygotowanie towaru, przekazanie przewoźnikowi oraz doręczenie wynosi 3 dni robocze.
Przesyłki paletowe są wysyłane kurierem GLS lub GEIS maksymalnie w ciągu 48 godzin a maksymalny czas dostawy wynosi 5 dni roboczych.

Przesyłki realizujemy wyłącznie na terenie Polski.

Zamówienia złożone od Pon.-Pt. do godz. 12.00 wysyłamy tego samego dnia.

Dla realizacji zamówień korzystamy z przewoźników DPD, GLS i GEIS w cenie:

Przedpłata na konto, szybkie płatności:
  • Kurier DPD/GLS do 30 kg: 18,65 zł brutto
  • Paleta Geis: 110 zł brutto
Pobranie:
  • Kurier DPD/GLS do 30 kg za pobraniem: 24,99 zł brutto do kwoty 5000 zł 
Kuriera DPD lub kuriera GLS (w tej samej cenie) wybieramy sami na magzynie w zależności od gabarytu przesyłki oraz jak najszybszego terminu dostawy do Klienta.

Wszystkie zamówienia powyżej 600,00 zł brutto wysyłamy na nasz koszt!

UWAGA!!!

Wszystkie przesyłki o wadze do 30 kg kurier dostarcza do drzwi odbiorcy.
Natomiast przesyłki o wadze powyżej 30 kg są realizowane wysyłką paletową.
W takim przypadku kurier nie ma obowiązku wniesienia takiej przesyłki!!!

Bardzo prosimy wszystkich naszych klientów o jak najszybsze zgłaszanie reklamacji z powodu uszkodzonego produktu w trakcie dostawy.

Prosimy, aby zgłaszać do nas takie sytuacje najlepiej do 24 godzin od odbioru przesyłki telefonicznie pod nr tel. 698 528 222 lub drogą mailową sklep@atom-market.pl.

Wszystkie nasze przesyłki są pakowane pod nadzorem kamer, a zapakowane przesyłki są dodatkowo fotografowane przed wydaniem ich kurierowi.

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia produktu w trakcie dostawy prosimy, tylko o zrobienie 5-ciu zdjęć.
Najlepiej 2 zdjęć przesyłki i 3 zdjęć uszkodzonego produktu w paczce oraz przesłanie ich na adres: sklep@atom-market.pl wraz z krótkim opisem, co się stało z przesyłką.

Resztą zajmiemy się sami i przeprowadzimy sprawnie za Państwa cały proces reklamacyjny.
Bez straty czasu na wypełnianie protokołów reklamacyjnych i innych dokumentów.

W ciągu 14 dni rozpatrzymy reklamację i wyślemy nowy towar, albo na życzenie Klienta zwrócimy koszt zakupu reklamowanego produktu. Zazwyczaj nie trwa to dłużej niż kilka dni!